Zebrania z rodzicami uczniów klas II – III
10 września 2025
Zebrania z rodzicami uczniów klas IV- VIII
12 września 2025

Informacje oraz lista uczniów przyjętych na obiady w roku szkolnym 2025/2026

Obiady w SP nr 14 wydawane będą od 15.09.2025 r. Informacja o płatnościach znajduje się w dzienniku elektronicznym w zakładce OPŁATY. Każde dziecko posiada indywidualny numer konta, na które należy uiścić opłaty. Nieobecność dziecka na posiłku zgłaszamy przez dziennik w zakładce NIEOBECNOŚĆ NA POSIŁKU lub mailowo na adres sp14torun.intendent@gmail.com

W miesiącu wrześniu termin płatności za obiady jest wyjątkowo przesunięty do dnia 25.09.2025r. w pozostałych miesiącach termin płatności jest do 15 każdego miesiąca. Nieprzestrzeganie terminu płatności spowoduje naliczenie odsetek.

lista uczniów przyjętych na obiady