REGULAMIN STOŁÓWKI SZKOLNEJ

Zapisy na obiady w stołówce szkolnej.

  1. Zapisy na obiady odbywają się u Pani intendent, na początku września każdego roku szkolnego(dokładną datę ustala dyrektor szkoły).
  2. W pierwszej kolejności zapisani zostają uczniowie, którym obiady finansuje MOPR lub CARITAS oraz uczniowie klas sportowych.
  3. O zakwalifikowaniu ucznia na obiady decyduje kolejność zgłoszenia oraz brak możliwości przygotowania obiadu dla dziecka w domu w związku
    z godzinami wykonywanej pracy.
  4. Rodzice/opiekunowie prawni ucznia dostarczają zaświadczenie o godzinach swojej pracy.
  5. W sprawach nieuregulowanych o zapisaniu ucznia na obiady decyduje dyrektor szkoły.

Zasady regulujące wydawanie posiłków w stołówce.

  1. Posiłki wydawane są na przerwach po czwartej i piątej lekcji (godzina 1130 -1150 i 1235 – 1255).
  2. przerwa po czwartej lekcji przeznaczona jest dla uczniów I-III SP. Uczniowie klas I wchodzą jako pierwsi, pozostali uczniowie w kolejności przychodzenia. W wyjątkowych sytuacjach (zakończenie zajęć lekcyjnych o godzinie 1130, zawody sportowe i inne) uczniowie klas 4-7 SP i Gimnazjum mogą korzystać ze stołówki na przerwie po czwartej lekcji od godziny 1140;
  3. przerwa po piątej lekcji przeznaczona jest dla uczniów klas 4-7 SP i Gimnazjum. Uczniowie SP (z wyjątkiem klas pierwszych), którzy z różnych przyczyn nie zjedli obiadu na poprzedniej przerwie są wpuszczani do stołówki jako ostatni.
  4. Odwołanie obiadu należy zgłaszać do godz. 9.00 rano w przeddzień nieobecności dziecka w szkole. Odwołać obiad można telefonicznie
    pod numerem telefonu 56 657-02-31 (intendent), 652-05-39 (sekretariat).
  5. Odwołanie obiadu w dniu nieobecności dziecka w szkole nie zwalnia
    z uiszczenia opłaty za obiad w tym dniu.

Inne zasady regulujące pracę stołówki.

  1. W stołówce obowiązuje cisza.
  2. Na stołówce przebywają wyłącznie osoby jedzące obiady.
  3. Po skończonym posiłku uczniowie korzystający ze stołówki odnoszą brudne naczynia do okienka znajdującego się w korytarzu przy stołówce, a sztućce wkładają do przeznaczonej do tego miski.
  4. Informacje o cenach za obiady, terminach płatności wywieszane msą na tablicach informacyjnych znajdujących się w budynkach szkolnych, przy stołówce szkolnej i na stronie internetowej szkoły.
  5. Nieprzestrzeganie terminów płatności powoduje skreślenie z listy uczniów korzystających z obiadów.
  6. Z każdego obiadu 50 gr jest przeznaczone na zakup sprzętów kuchennych niezbędnych do prowadzenia stołówki.
  7. Istnieje możliwość skreślenia ucznia z listy korzystających z obiadów za rażące łamanie przez niego regulaminu stołówki i złe zachowanie.
  8. Wpłaty za obiady dokonuje się na konto :

Szkoła Podstawowa nr 14 w Toruniu, ul. Hallera 79, 87-100 Toruń

nr konta : 68 1160 2202 0000 0000 6172 5239,

tytuł wpłaty: imię i nazwisko ucznia, klasa oraz miesiąc za który jest

opłata za obiady.